Product was successfully added to your shopping cart.
0izdelkov

Vaša košarica je prazna

Napredno iskanje po trgovini

VULKANIZERSTVO

Vulkanizerske storitve

Zakon zahteva, da jeseni preobujemo svojega jeklenega konjička. Tako mu moramo s 15. novembrom nadeti zimske pnevmatike. Prav tako je priporočljivo, da pnevmatike zamenjamo tudi spomladi, ko temperatura doseže več kot 7 stopinj celzija. Tako lahko v poletne pnevmatike vozilo spet preobujemo 15. marca.

To ni le modna muha proizvajalcev pnevmatik, ampak so zimske pnevmatike prilagojene zimskim razmeram na cesti, medtem ko se letne pnevmatike odlično izkažejo prav v poletnih razmerah. Letne pnevmatike imajo namreč pri višjih temperaturah krajšo zavorno pot, zmanjšajo porabo goriva in se manj obrabljajo. S tem pa se zagotovi tudi večja varnost v prometu. Poznamo še vmesno rešitev, in sicer celoletne pnevmatike, ki zadostujejo tako zimskim kot poletnim razmeram.


Se boste ob menjavi pnevmatik odločili za premontažo ali previjačenje?

Odgovor na to vprašanje se skriva v tem, ali boste pnevmatike montirali s platišči ali brez platišč.


Premontaža pnevmatik

V primeru, da boste montirali pnevmatike brez platišč, govorimo o premontaži pnevmatik. Pri tem boste uporabili ista platišča, na katerih imate pnevmatike, ki jih trenutno uporabljate. Premontaža torej pomeni, da stare pnevmatike demontirate s platišča in na platišča montirate nove pnevmatike.


Previjačenje pnevmatik

V primeru, da boste montirali pnevmatike skupaj s platiščem, pa govorimo o previjačenju pnevmatik. V tem primeru imate seveda dvoje platišč, zimske pnevmatike imajo svoja platišča, letne pa svoja. Previjačenje torej pomeni, da odvijačite pnevmatike skupaj s platiščem in nato privijačite nove pnevmatike s platišči.

Centriranje pnevmatik

Ob menjavi pnevmatik je nujno potrebno tudi centriranje pnevmatik in platišč, ki mu z drugimi besedami pravimo tudi uravnoteženje pnevmatik. S tem postopkom se prepreči, da bi se vozilo med vožnjo treslo, kar bi čutili na volanu ali na karoseriji vozila. Uravnoteženje pnevmatik namreč zravna sile, ki zaradi neenakomerne razporeditve mase (os - platišče) nastanejo pri vrtenju pnevmatike.

Kot smo že rekli, je posledica necentriranih pnevmatik tresenje volana. Takšna vožnja je zelo neudobna in neprijetna, poleg tega pa vsekakor ni varna. Pnevmatike se bodo v tem primeru obrabile hitreje, pride pa tudi do hitre obrabe kolesnih ležajev.


Odločite se za premontiranje ali premontažo pnevmatik pri nas!

Za montiranje pnevmatik uporabljamo najsodobnejše naprave: Corghi a2020, Corghi Artiglio Master 26 (ki je narejena za premontažo večjih pnevmatik in tako ne poškoduje platišča) ter Hunter tcx525gp, za centriranje pnevmatik pa Hunter gsp9200 touch ter Hunter road force touch gsp9700. Svoje delo bomo na podlagi dolgoletnih izkušenj opravili kar se da hitro in strokovno. Obiščite nas!



Centriranje koles z najmodernejšo tehnologijo – HUNTER GSP9700

Hunter GSP9700 meri radialne in bočne sile pnevmatike in pripravi navodila za reševanje in obravnavo problemov, ki jih drugi stroji za centriranje koles ne zmorejo.Hunter-jev GSP9700 je odobren in priporočen s strani proizvajalcev avtomobilov in preizkušen v tisočih mehaničnih delavnicah po svetu kot vodilen v centriranju koles, izračunavanju radialne sile in merjenju ekscentričnosti ter merjenju vlečne bočne sile pnevmatik.

Ekskluzivno merjenje s simulacijo ceste uporabi silo kot bi jo povzročila obremenitev do 635kg na pnevmatiko. Vrteči valj pritisne na pnevmatiko in zazna  neuravnovešenost kot so vibracije zaradi radialnih sil, vibracije zaradi ekscentričnosti ter napake v konstrukciji gume in kolesa. Za razliko od ne kontaktnega merjenja valj vzame vzorce celotne tekalne plasti pnevmatike skupaj z prispevkom bočnega dela, kar dodatno prispeva k kvaliteti vožnje.
Tehnologija VoziNaravnost MBS meri bočne sile med GSP9700-jevim merjenjem s simulacijo ceste. Sistem GSP9700 nato informacijo o velikosti bočne sile poda setu pnevmatik ter prikaže na ekranu optimalno razporeditev le teh. Pnevmatike so označene in razporejene na vozilo tako, da zagotavljajo najmanjšo možnost vlečenja vozila in s tem najboljšo stabilnost smeri. Vlečenje ali zanašanje iz smeri, ki ga povzročijo bočne sile je lahko sistematično minimizirano, kompenzirano ali eliminirano.
Obiščite nas in se prepričajte v vrhunsko tehnologijo in kvaliteto storitev, ki vam jo nudimo.

Za več informacij o vulkanizerskih storitvah nas lahko pokličete na +386 1 2800 880 ali nam pišete na info@b-f.si.